Любі діти!
    Для того, щоб допомогти вам освоїти шкільний курс біології, пропоную свою платформу дистанційного навчання. Сподіваюся, що наша співпраця поліпшить ваші знання з мого предмета, допоможе якісно підготовитися до ЗНО, конкурсів та олімпіад з біології. 
 Щоб розпочати, перейдіть за посиланням https://kurahovka22.gnomio.com   
ДЛЯ ЗАРАХУВАННЯ НА КУРС ОБОВ'ЯЗКОВО ПОТРІБНО ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ (інструкцію, як це зробити, дивіться ТУТ)

УВАГА! Завдання на період карантину
з 10.01 по 13.01.2017
Завдання для дистанційного навчання 
учнів_7_ класу Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. №22 
Селидівської міської ради 
 
  
Предмет 
 
  
Вчитель 
 
  
Завдання для опрацювання 
 
  
  
Українська мова 
Українська література 
 
  
Постоєнко В.П. 
 
  
§ 22 відмінювання
  дієприкметників, впр. 220, 224 
§ 21 стр. 74 –
  75, впр. 210, 211 
Г. Тютюнника «Климко» розділи V
  –
  VI, стр. 171 – 179;
  (читати і переказувати); 
Вписати портретні і пейзажні деталі (стор. 182) 
 
  
  
Російська мова 
 
  
Піпоть Т.А. 
 
  
Скласти словниковий диктант з 15 слів за тематикою
  «правопис НЕ з дієприкметниками» 
 
  
  
Англійська мова 
 
  
Гусєва С.П. 
 
  
Спорт від A до Z; впр. 1 ст. 91 – 92 (словник), впр. 3 ст.93 (письмово);
  впр. 1 стр. 93 
Впр. 3 (читати, перекладати) ст.. 94-95-96 
Впр. 4 (слова в словник) стр. 97 
Впр. 4 (письмово в зошитах) 
Впр. 6 стр. 97 (спортивний алфавіт) 
 
  
  
Зарубіжна
  література 
 
  
Піпоть Т.А. 
 
  
Опрацювати біографію О.С. Пушкіна; скласти хронологічну
  таблицю 
 
  
  
Алгебра 
Геометрія 
 
  
Снєда В.В. 
 
  
§ 14 стор. 88, №500 (1 – 5), №505 (1; 2) 
№510 (4; 5; 6). 
Стор. 70 – 71, № 173, № 176, № 181 
 
  
  
Історія України 
Всесвітня історія 
 
  
Журова В.С. 
 
  
§ 16, § 17. Повторити 
Стор. 100 – 101; 1) Охарактеризуйте Перший та Четвертий
  Хрестові походи; 
2) Підготувати додаткову інформацію про відомих
  історичних діячів-учасників Хрестових походів 
 
  
  
Біологія 
 
  
Ісаєва Ю.Г. 
 
  
Підготувати міні-проект за вибором: 
1)     
  Тварини-рекордсмени; 
2)     
  Тварини-будівельники; 
3)     
  Зуби Ссавців 
§23 – опрацювати, скласти загальну характеристику класу
  Ссавці за попереднім планом. 
§ 24 – 25  –
  прочитати, виписати ряди Ссавців та їх представників 
 
  
  
Географія 
 
  
Костенко Г.В 
 
  
§32-§33.
  Опрацювати, дати відповіді на запитання 
 
  
  
Основи здоров’я 
 
  
Костенко Г.В. 
 
  
§15 - §16, відповісти письмово на запитання в кінці
  параграфів 
 
  
  
Фізика 
 
  
Казьміна Т.О. 
 
  
§14 – опрацювати, скласти асоціації до терміну
  «інерція» 
Підготувати повідомлення «прояви інерції у житті» 
 
  
  
Хімія 
 
  
Зацарна Ж.Б. 
 
  
 
  
  
Інформатика 
 
  
Д`яченко О.А. 
 
  
п. 4.1 прочитати, виконати завдання з № 1 по №5 на
  стор. 90 
 
  
Предмет
Вчитель
Завдання для опрацювання
Українська мова
Українська література
Постоєнко В.П.
§ 22 відмінювання
  дієприкметників, впр. 220, 224
§ 21 стр. 74 –
  75, впр. 210, 211
Г. Тютюнника «Климко» розділи V
  –
  VI, стр. 171 – 179;
  (читати і переказувати);
Вписати портретні і пейзажні деталі (стор. 182)
Російська мова
Піпоть Т.А.
Скласти словниковий диктант з 15 слів за тематикою
  «правопис НЕ з дієприкметниками»
Англійська мова
Гусєва С.П.
Спорт від A до Z; впр. 1 ст. 91 – 92 (словник), впр. 3 ст.93 (письмово);
  впр. 1 стр. 93
Впр. 3 (читати, перекладати) ст.. 94-95-96
Впр. 4 (слова в словник) стр. 97
Впр. 4 (письмово в зошитах)
Впр. 6 стр. 97 (спортивний алфавіт)
Зарубіжна
  література
Піпоть Т.А.
Опрацювати біографію О.С. Пушкіна; скласти хронологічну
  таблицю
Алгебра
Геометрія
Снєда В.В.
§ 14 стор. 88, №500 (1 – 5), №505 (1; 2)
№510 (4; 5; 6).
Стор. 70 – 71, № 173, № 176, № 181
Історія України
Всесвітня історія
Журова В.С.
§ 16, § 17. Повторити
Стор. 100 – 101; 1) Охарактеризуйте Перший та Четвертий
  Хрестові походи;
2) Підготувати додаткову інформацію про відомих
  історичних діячів-учасників Хрестових походів
Біологія
Ісаєва Ю.Г.
Підготувати міні-проект за вибором:
1)     
  Тварини-рекордсмени;
2)     
  Тварини-будівельники;
3)     
  Зуби Ссавців
§23 – опрацювати, скласти загальну характеристику класу
  Ссавці за попереднім планом.
§ 24 – 25  –
  прочитати, виписати ряди Ссавців та їх представників
Географія
Костенко Г.В
§32-§33.
  Опрацювати, дати відповіді на запитання
Основи здоров’я
Костенко Г.В.
§15 - §16, відповісти письмово на запитання в кінці
  параграфів
Фізика
Казьміна Т.О.
§14 – опрацювати, скласти асоціації до терміну
  «інерція»
Підготувати повідомлення «прояви інерції у житті»
Хімія
Зацарна Ж.Б.
Інформатика
Д`яченко О.А.
п. 4.1 прочитати, виконати завдання з № 1 по №5 на
  стор. 90
УВАГА! Завдання на період карантину
з 13.12.2016 по 16.12.2016
Завдання для дистанційного навчання 
учнів_7_ класу Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. №22
Селидівської міської ради
Предмет 
 | 
  
Вчитель 
 | 
  
Завдання для опрацювання 
 | 
 
Українська мова 
Українська література 
 | 
  
Постоєнко В.П. 
 | 
  
§ 19, 22;
  Дієприкметникові звороти, видмінювання дієприкметників Впр.190, 192, 220 
Дочитати повість Г. Тютюнника «Климко», характеристика
  Климка  
 | 
 
Російська мова 
 | 
  
Піпоть Т.А. 
 | 
  
§ 41, упр. 213, 208 
§ 35 упр. 180, 179 
 | 
 
Англійська мова 
 | 
  
Гусєва С.П. 
 | 
  
Накриваєм на стіл (слова с.71-3), впр. 1, 3, 4 ст. 71,
  впр. 4 ст.73 
Споживання їжі ст. 74-75 , впр. 2 ст. 74, впр. 4 ст. 75 
Рецепти з кулінарної книги чт. 76-7 (слова), впр.
  1,2,3,4 ст. 76-78, впр. 5 ст. 78-79 
 | 
 
Зарубіжна
  література 
 | 
  
Піпоть Т.А. 
 | 
  
Ст. 128 «Перевір себе» №1 – 5 
Позакласне читання М. Гоголь «Тарас Бульба» прочитати 
 | 
 
Алгебра 
Геометрія 
 | 
  
Снєда В.В. 
 | 
  
§ 13, №477, 479, 480, 481, 483, 485. 
§ 7, §16; № 138, 141, 144, 142, 143 
№ 357, 359, 365, 367, 377 
 | 
 
Історія України 
Всесвітня історія 
 | 
  
Журова В.С. 
 | 
  
§ 16, § 17.Опрацювати  
§14,§ 15,§16 
 | 
 
Біологія 
 | 
  
Ісаєва Ю.Г. 
 | 
  
§20 – опрацювати, скласти загальну характеристику
  птахів за попереднім планом. 
§ 21 – прочитати, ст. 86 мал. 127 намалювати та зробити
  підписи, виписати представників птахів за рядами 
 | 
 
Географія 
 | 
  
Костенко Г.В 
 | 
  
§29-§31.
  Опрацювати, дати відповіді на запитання 
 | 
 
Основи здоров’я 
 | 
  
Костенко Г.В. 
 | 
  
§12 - §14 
 | 
 
Фізика 
 | 
  
Казьміна Т.О. 
 | 
  
Стор. 98 Експериментальне №2 
Підготувати повідомлення за вибраною темою 
 | 
 
Хімія 
 | 
  
Зацарна Ж.Б. 
 | 
  
Розв’язати завдання, що додаються 
 | 
 
Хімія 7 кл.  
Завдання для дистанційного навчання під час карантину з 13.12.2016
1.
Підготуватися до семестрової контрольної роботи (повторити § 10, 13, 14, 15,
16).
2. Виконати в зошитах самостійну роботу:
1.    
Визначте, які явища
належать до хімічних, а які – до фізичних:
а) конденсація пари – …
б) поява запаху – …
в) розчинення сахару – … 
г) плавлення парафіну – …
д) горіння вугілля – …
ж) виділення світла – …
з) притягування магнітом – …
2. Що
означають записи:
а) 5N+5 – … 
б) 4Н – …
в) 3О2 – …
г) 2СО3-2
– …
д) 6N2 – …
3. Відносна
атомна маса має позначення – … Знайти цю величину для елементів С, Ва, Сu, S, Ag, Pt.
     1.                                                             
4.
     2.                                                             
5.
3.                                                             
6.
4. Визначити
валентність елементів у речовині за формулами:
 К2О,  МgO,  Al2O3,  Cl2O7,  P2O3,  V2O5,  P3N5,  NH3,  H2Te, Ca3N2, CH4
5. Виконайте
необхідні обчислення (відношення мас, відносну молекулярну масу, масові частки
хімічних елементів), вкажіть кількісний та якісний склад для речовин С2Н4О2,  ВаСО3.
6. Де вміст
(%) Купруму більше: в СuO чи Cu2O, зробіть розрахунки.
1.    
Додаткове завдання:
2.    
Виконати і описати
домашній експеримент на стор.104 підручника. 
 Шановні колеги, якщо Вас зацікавить питання щодо створення дистанційної  платформи,   можна  перейти  на  сайт   Відділу   освіти Селидівської  міської  ради  за  посиланням  і  переглянути  корисну літературу тут >> 
          Якщо Ви хочете створити власну платформу для дистанційного навчання, інструкцію можна завантажити на сайті Віртуальна методична лабораторія у розділі Дистанційні заходи ММК за посиланням 

 Шановні колеги, якщо Вас зацікавить питання щодо створення дистанційної  платформи,   можна  перейти  на  сайт   Відділу   освіти Селидівської  міської  ради  за  посиланням  і  переглянути  корисну літературу тут >> 
          Якщо Ви хочете створити власну платформу для дистанційного навчання, інструкцію можна завантажити на сайті Віртуальна методична лабораторія у розділі Дистанційні заходи ММК за посиланням 
Перелік деяких корисних ресурсів для самоосвіти учнів: 
EdEra Books — соціальний проект інтерактивної освітньої літератури. Розробляється командою молодих науковців, програмістів, дизайнерів та експертів. Онлайн-книги на EdEra складаються з ілюстрованих текстів з інтегрованими відео та тестами для перевірки здобутих знань. Дозволяють поєднати різні методи сприйняття інформації і підвищити ефективність навчання. І головне — безкоштовний доступ онлайн 24/7
Перелік деяких корисних ресурсів для самоосвіти учнів:
Игры для развития детей
Universinet – это ресурс, на котором вы можете найти лучшие детские обучающие игры. На Universinet игры для развития детей разделены по предметам школьной программы и каждая игра посвящена отдельной теме школьного предмета.
Игры для развития детей очень полезны. Дети лучше всего воспринимают новые знания именно в игровой форме, предпочитая развлечение книгам. Многие учителя используют обучающие игры в качестве дополнительных учебных материалов. Это помогает сформировать интерес даже к самым сложным предметам, подстегивая любопытство учеников.
Universinet – это ресурс, на котором вы можете найти лучшие детские обучающие игры. На Universinet игры для развития детей разделены по предметам школьной программы и каждая игра посвящена отдельной теме школьного предмета.
Игры для развития детей очень полезны. Дети лучше всего воспринимают новые знания именно в игровой форме, предпочитая развлечение книгам. Многие учителя используют обучающие игры в качестве дополнительных учебных материалов. Это помогает сформировать интерес даже к самым сложным предметам, подстегивая любопытство учеников.
Навчання безкоштовне!
Наша мета
Покращити знання та навички володіння іноземними мовами державними службовцями у відповідності до стандартів ЄС:
- читати оригінали міжнародних законодавчих документів
 
- вести комунікацію різними каналами з іноземними колегами
 
- успішно пройти атестацію володіння іноземними мовами
 
Покращити знання та навички володіння іноземними мовами державними службовцями у відповідності до стандартів ЄС:
- читати оригінали міжнародних законодавчих документів
 - вести комунікацію різними каналами з іноземними колегами
 - успішно пройти атестацію володіння іноземними мовами
 
ON-LINE СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ НАВЧАННЯ У ШКОЛАХ, ЛІЦЕЯХ ТА ГІМНАЗІЯХ УКРАЇНИ!
     Ігри для майбутніх програмістів.  
УВАГА! Завдання з біології та інформатики
на період карантину
з 12.01.2016 по 29.01.2016
Погоджено:
Заст. Директора з НВР
_________О.А.Д'яченко 
Завдання
для дистанційного навчання учнів 
Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 22 Селидівської міської ради
на період карантину з 12.01 по __________2016 року
Предмет 
 |    
Завдання для опрацювання 
 |   |
Інформатика 5 клас 
 |    
Малюємо у графічному редакторі Paint малюнки з геометричних фігур за зразком підручника  
 |   |
Біологія 6 клас 
 |    
§ 30 читати; стор.116 мал.128, намалювати та зробити підписи; виписати   нові терміни в зошит; дослід ст.118 
§ 31 прочитати; виписати види рухів рослин та їх значення для рослин,   відповісти на запитання стор.121. 
Повторити з § 21 по § 31 
§ 32 читати; виписати види розмноження рослин та дати коротку   характеристику, відповісти на питання ст.124  
 |   |
Інформатика 6 клас 
 |    
стор.102-104 читати; відкрити любий малюнок та попрацювати з ним за   допомогою MS Office Picture Manager за алгоритмом   на стор.105-106 (Робота № 2) 
§ 4.1 прочитати; стор.111 виписати операції над текстом, стор.115-116   виконати 
 |   |
Біологія 7 клас 
 |    
вивчити зовнішню та внутрішню будову птахів. 
 |   |
Біологія 8 клас 
 |    
§ 30 читати, ст.121 розібрати мал.81; ст.122 відповісти на запитання; §   31 читати, дати характеристику ланцетнику; запитання с.125; §32-33 читати;   дати загальну характеристику хребетним класу хрящові риби; ст.128, 131   запитання; §34-35 читати; дати загальну характеристику класу кісткові риби;   с.134, 138 запитання 
 |   |
Біологія 9 клас 
 |    
§ 43, читати, будова нирки – намалювати; §   44-45, читати; мал.8.3 ст.131 малювати з підписами; таб.8.2 ст.134   намалювати; підготувати доповідь «Роль шкіри у виділенні продуктів   життєдіяльності»; § 46 читати, виписати механізм дії гормонів; § 46 повт.   стор.138, виписати терміни 
 |   |
Інформатика 9 клас 
 |    
§ 17.1, § 17.2, стор.250 мал.17.2 – розібрати елемент вікна Word. §18 виписати табл.18.1 стор.259; стор.265 № 2   виконати  
 |   |
Біологія 10 клас 
 |    
Опрацювати § 21, 26. Виписати нові терміни, дати їм пояснення. За   аналогом попереднього уроку скласти таблицю. 
 |   |
Інформатика 10 клас 
 |    
Опрацювати § 2.3, стор.101. скласти правила оформлення презентації. §2.4,   стор.111, стор.112, рис.2.37 – розібрати. 
 |   |
Біологія 11 клас 
 |    
1)      виконати л/р № 4 «Ембріогенез хордових»; 
2)      дати стислий опис всім стадіям   ембріогенезу, заповнити таблицю: 
 |   |
Стадія ембріогенезу 
 |    
процеси, що відбуваються 
 |   |


Немає коментарів:
Дописати коментар