Любі діти!
Для того, щоб допомогти вам освоїти шкільний курс біології, пропоную свою платформу дистанційного навчання. Сподіваюся, що наша співпраця поліпшить ваші знання з мого предмета, допоможе якісно підготовитися до ЗНО, конкурсів та олімпіад з біології.
Щоб розпочати, перейдіть за посиланням https://kurahovka22.gnomio.com
ДЛЯ ЗАРАХУВАННЯ НА КУРС ОБОВ'ЯЗКОВО ПОТРІБНО ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ (інструкцію, як це зробити, дивіться ТУТ)
УВАГА! Завдання на період карантину
з 10.01 по 13.01.2017
Завдання для дистанційного навчання
учнів_7_ класу Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. №22
Селидівської міської ради
Предмет
Вчитель
Завдання для опрацювання
Українська мова
Українська література
Постоєнко В.П.
§ 22 відмінювання
дієприкметників, впр. 220, 224
§ 21 стр. 74 –
75, впр. 210, 211
Г. Тютюнника «Климко» розділи V
–
VI, стр. 171 – 179;
(читати і переказувати);
Вписати портретні і пейзажні деталі (стор. 182)
Російська мова
Піпоть Т.А.
Скласти словниковий диктант з 15 слів за тематикою
«правопис НЕ з дієприкметниками»
Англійська мова
Гусєва С.П.
Спорт від A до Z; впр. 1 ст. 91 – 92 (словник), впр. 3 ст.93 (письмово);
впр. 1 стр. 93
Впр. 3 (читати, перекладати) ст.. 94-95-96
Впр. 4 (слова в словник) стр. 97
Впр. 4 (письмово в зошитах)
Впр. 6 стр. 97 (спортивний алфавіт)
Зарубіжна
література
Піпоть Т.А.
Опрацювати біографію О.С. Пушкіна; скласти хронологічну
таблицю
Алгебра
Геометрія
Снєда В.В.
§ 14 стор. 88, №500 (1 – 5), №505 (1; 2)
№510 (4; 5; 6).
Стор. 70 – 71, № 173, № 176, № 181
Історія України
Всесвітня історія
Журова В.С.
§ 16, § 17. Повторити
Стор. 100 – 101; 1) Охарактеризуйте Перший та Четвертий
Хрестові походи;
2) Підготувати додаткову інформацію про відомих
історичних діячів-учасників Хрестових походів
Біологія
Ісаєва Ю.Г.
Підготувати міні-проект за вибором:
1)
Тварини-рекордсмени;
2)
Тварини-будівельники;
3)
Зуби Ссавців
§23 – опрацювати, скласти загальну характеристику класу
Ссавці за попереднім планом.
§ 24 – 25 –
прочитати, виписати ряди Ссавців та їх представників
Географія
Костенко Г.В
§32-§33.
Опрацювати, дати відповіді на запитання
Основи здоров’я
Костенко Г.В.
§15 - §16, відповісти письмово на запитання в кінці
параграфів
Фізика
Казьміна Т.О.
§14 – опрацювати, скласти асоціації до терміну
«інерція»
Підготувати повідомлення «прояви інерції у житті»
Хімія
Зацарна Ж.Б.
Інформатика
Д`яченко О.А.
п. 4.1 прочитати, виконати завдання з № 1 по №5 на
стор. 90
Предмет
Вчитель
Завдання для опрацювання
Українська мова
Українська література
Постоєнко В.П.
§ 22 відмінювання
дієприкметників, впр. 220, 224
§ 21 стр. 74 –
75, впр. 210, 211
Г. Тютюнника «Климко» розділи V
–
VI, стр. 171 – 179;
(читати і переказувати);
Вписати портретні і пейзажні деталі (стор. 182)
Російська мова
Піпоть Т.А.
Скласти словниковий диктант з 15 слів за тематикою
«правопис НЕ з дієприкметниками»
Англійська мова
Гусєва С.П.
Спорт від A до Z; впр. 1 ст. 91 – 92 (словник), впр. 3 ст.93 (письмово);
впр. 1 стр. 93
Впр. 3 (читати, перекладати) ст.. 94-95-96
Впр. 4 (слова в словник) стр. 97
Впр. 4 (письмово в зошитах)
Впр. 6 стр. 97 (спортивний алфавіт)
Зарубіжна
література
Піпоть Т.А.
Опрацювати біографію О.С. Пушкіна; скласти хронологічну
таблицю
Алгебра
Геометрія
Снєда В.В.
§ 14 стор. 88, №500 (1 – 5), №505 (1; 2)
№510 (4; 5; 6).
Стор. 70 – 71, № 173, № 176, № 181
Історія України
Всесвітня історія
Журова В.С.
§ 16, § 17. Повторити
Стор. 100 – 101; 1) Охарактеризуйте Перший та Четвертий
Хрестові походи;
2) Підготувати додаткову інформацію про відомих
історичних діячів-учасників Хрестових походів
Біологія
Ісаєва Ю.Г.
Підготувати міні-проект за вибором:
1)
Тварини-рекордсмени;
2)
Тварини-будівельники;
3)
Зуби Ссавців
§23 – опрацювати, скласти загальну характеристику класу
Ссавці за попереднім планом.
§ 24 – 25 –
прочитати, виписати ряди Ссавців та їх представників
Географія
Костенко Г.В
§32-§33.
Опрацювати, дати відповіді на запитання
Основи здоров’я
Костенко Г.В.
§15 - §16, відповісти письмово на запитання в кінці
параграфів
Фізика
Казьміна Т.О.
§14 – опрацювати, скласти асоціації до терміну
«інерція»
Підготувати повідомлення «прояви інерції у житті»
Хімія
Зацарна Ж.Б.
Інформатика
Д`яченко О.А.
п. 4.1 прочитати, виконати завдання з № 1 по №5 на
стор. 90
УВАГА! Завдання на період карантину
з 13.12.2016 по 16.12.2016
Завдання для дистанційного навчання
учнів_7_ класу Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. №22
Селидівської міської ради
Предмет
|
Вчитель
|
Завдання для опрацювання
|
Українська мова
Українська література
|
Постоєнко В.П.
|
§ 19, 22;
Дієприкметникові звороти, видмінювання дієприкметників Впр.190, 192, 220
Дочитати повість Г. Тютюнника «Климко», характеристика
Климка
|
Російська мова
|
Піпоть Т.А.
|
§ 41, упр. 213, 208
§ 35 упр. 180, 179
|
Англійська мова
|
Гусєва С.П.
|
Накриваєм на стіл (слова с.71-3), впр. 1, 3, 4 ст. 71,
впр. 4 ст.73
Споживання їжі ст. 74-75 , впр. 2 ст. 74, впр. 4 ст. 75
Рецепти з кулінарної книги чт. 76-7 (слова), впр.
1,2,3,4 ст. 76-78, впр. 5 ст. 78-79
|
Зарубіжна
література
|
Піпоть Т.А.
|
Ст. 128 «Перевір себе» №1 – 5
Позакласне читання М. Гоголь «Тарас Бульба» прочитати
|
Алгебра
Геометрія
|
Снєда В.В.
|
§ 13, №477, 479, 480, 481, 483, 485.
§ 7, §16; № 138, 141, 144, 142, 143
№ 357, 359, 365, 367, 377
|
Історія України
Всесвітня історія
|
Журова В.С.
|
§ 16, § 17.Опрацювати
§14,§ 15,§16
|
Біологія
|
Ісаєва Ю.Г.
|
§20 – опрацювати, скласти загальну характеристику
птахів за попереднім планом.
§ 21 – прочитати, ст. 86 мал. 127 намалювати та зробити
підписи, виписати представників птахів за рядами
|
Географія
|
Костенко Г.В
|
§29-§31.
Опрацювати, дати відповіді на запитання
|
Основи здоров’я
|
Костенко Г.В.
|
§12 - §14
|
Фізика
|
Казьміна Т.О.
|
Стор. 98 Експериментальне №2
Підготувати повідомлення за вибраною темою
|
Хімія
|
Зацарна Ж.Б.
|
Розв’язати завдання, що додаються
|
Хімія 7 кл.
Завдання для дистанційного навчання під час карантину з 13.12.2016
1.
Підготуватися до семестрової контрольної роботи (повторити § 10, 13, 14, 15,
16).
2. Виконати в зошитах самостійну роботу:
1.
Визначте, які явища
належать до хімічних, а які – до фізичних:
а) конденсація пари – …
б) поява запаху – …
в) розчинення сахару – …
г) плавлення парафіну – …
д) горіння вугілля – …
ж) виділення світла – …
з) притягування магнітом – …
2. Що
означають записи:
а) 5N+5 – …
б) 4Н – …
в) 3О2 – …
г) 2СО3-2
– …
д) 6N2 – …
3. Відносна
атомна маса має позначення – … Знайти цю величину для елементів С, Ва, Сu, S, Ag, Pt.
1.
4.
2.
5.
3.
6.
4. Визначити
валентність елементів у речовині за формулами:
К2О, МgO, Al2O3, Cl2O7, P2O3, V2O5, P3N5, NH3, H2Te, Ca3N2, CH4
5. Виконайте
необхідні обчислення (відношення мас, відносну молекулярну масу, масові частки
хімічних елементів), вкажіть кількісний та якісний склад для речовин С2Н4О2, ВаСО3.
6. Де вміст
(%) Купруму більше: в СuO чи Cu2O, зробіть розрахунки.
1.
Додаткове завдання:
2.
Виконати і описати
домашній експеримент на стор.104 підручника.
Шановні колеги, якщо Вас зацікавить питання щодо створення дистанційної платформи, можна перейти на сайт Відділу освіти Селидівської міської ради за посиланням і переглянути корисну літературу тут >>
Якщо Ви хочете створити власну платформу для дистанційного навчання, інструкцію можна завантажити на сайті Віртуальна методична лабораторія у розділі Дистанційні заходи ММК за посиланням
Шановні колеги, якщо Вас зацікавить питання щодо створення дистанційної платформи, можна перейти на сайт Відділу освіти Селидівської міської ради за посиланням і переглянути корисну літературу тут >>
Якщо Ви хочете створити власну платформу для дистанційного навчання, інструкцію можна завантажити на сайті Віртуальна методична лабораторія у розділі Дистанційні заходи ММК за посиланням
Перелік деяких корисних ресурсів для самоосвіти учнів:
EdEra Books — соціальний проект інтерактивної освітньої літератури. Розробляється командою молодих науковців, програмістів, дизайнерів та експертів. Онлайн-книги на EdEra складаються з ілюстрованих текстів з інтегрованими відео та тестами для перевірки здобутих знань. Дозволяють поєднати різні методи сприйняття інформації і підвищити ефективність навчання. І головне — безкоштовний доступ онлайн 24/7
Перелік деяких корисних ресурсів для самоосвіти учнів:
Игры для развития детей
Universinet – это ресурс, на котором вы можете найти лучшие детские обучающие игры. На Universinet игры для развития детей разделены по предметам школьной программы и каждая игра посвящена отдельной теме школьного предмета.
Игры для развития детей очень полезны. Дети лучше всего воспринимают новые знания именно в игровой форме, предпочитая развлечение книгам. Многие учителя используют обучающие игры в качестве дополнительных учебных материалов. Это помогает сформировать интерес даже к самым сложным предметам, подстегивая любопытство учеников.
Universinet – это ресурс, на котором вы можете найти лучшие детские обучающие игры. На Universinet игры для развития детей разделены по предметам школьной программы и каждая игра посвящена отдельной теме школьного предмета.
Игры для развития детей очень полезны. Дети лучше всего воспринимают новые знания именно в игровой форме, предпочитая развлечение книгам. Многие учителя используют обучающие игры в качестве дополнительных учебных материалов. Это помогает сформировать интерес даже к самым сложным предметам, подстегивая любопытство учеников.
Навчання безкоштовне!
Наша мета
Покращити знання та навички володіння іноземними мовами державними службовцями у відповідності до стандартів ЄС:
- читати оригінали міжнародних законодавчих документів
- вести комунікацію різними каналами з іноземними колегами
- успішно пройти атестацію володіння іноземними мовами
Покращити знання та навички володіння іноземними мовами державними службовцями у відповідності до стандартів ЄС:
- читати оригінали міжнародних законодавчих документів
- вести комунікацію різними каналами з іноземними колегами
- успішно пройти атестацію володіння іноземними мовами
ON-LINE СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ НАВЧАННЯ У ШКОЛАХ, ЛІЦЕЯХ ТА ГІМНАЗІЯХ УКРАЇНИ!
Ігри для майбутніх програмістів.
УВАГА! Завдання з біології та інформатики
на період карантину
з 12.01.2016 по 29.01.2016
Погоджено:
Заст. Директора з НВР
_________О.А.Д'яченко
Завдання
для дистанційного навчання учнів
Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 22 Селидівської міської ради
на період карантину з 12.01 по __________2016 року
Предмет
|
Завдання для опрацювання
| |
Інформатика 5 клас
|
Малюємо у графічному редакторі Paint малюнки з геометричних фігур за зразком підручника
| |
Біологія 6 клас
|
§ 30 читати; стор.116 мал.128, намалювати та зробити підписи; виписати нові терміни в зошит; дослід ст.118
§ 31 прочитати; виписати види рухів рослин та їх значення для рослин, відповісти на запитання стор.121.
Повторити з § 21 по § 31
§ 32 читати; виписати види розмноження рослин та дати коротку характеристику, відповісти на питання ст.124
| |
Інформатика 6 клас
|
стор.102-104 читати; відкрити любий малюнок та попрацювати з ним за допомогою MS Office Picture Manager за алгоритмом на стор.105-106 (Робота № 2)
§ 4.1 прочитати; стор.111 виписати операції над текстом, стор.115-116 виконати
| |
Біологія 7 клас
|
вивчити зовнішню та внутрішню будову птахів.
| |
Біологія 8 клас
|
§ 30 читати, ст.121 розібрати мал.81; ст.122 відповісти на запитання; § 31 читати, дати характеристику ланцетнику; запитання с.125; §32-33 читати; дати загальну характеристику хребетним класу хрящові риби; ст.128, 131 запитання; §34-35 читати; дати загальну характеристику класу кісткові риби; с.134, 138 запитання
| |
Біологія 9 клас
|
§ 43, читати, будова нирки – намалювати; § 44-45, читати; мал.8.3 ст.131 малювати з підписами; таб.8.2 ст.134 намалювати; підготувати доповідь «Роль шкіри у виділенні продуктів життєдіяльності»; § 46 читати, виписати механізм дії гормонів; § 46 повт. стор.138, виписати терміни
| |
Інформатика 9 клас
|
§ 17.1, § 17.2, стор.250 мал.17.2 – розібрати елемент вікна Word. §18 виписати табл.18.1 стор.259; стор.265 № 2 виконати
| |
Біологія 10 клас
|
Опрацювати § 21, 26. Виписати нові терміни, дати їм пояснення. За аналогом попереднього уроку скласти таблицю.
| |
Інформатика 10 клас
|
Опрацювати § 2.3, стор.101. скласти правила оформлення презентації. §2.4, стор.111, стор.112, рис.2.37 – розібрати.
| |
Біологія 11 клас
|
1) виконати л/р № 4 «Ембріогенез хордових»;
2) дати стислий опис всім стадіям ембріогенезу, заповнити таблицю:
| |
Стадія ембріогенезу
|
процеси, що відбуваються
| |
Немає коментарів:
Дописати коментар