Дистанційна освіта


Любі діти!
    Для того, щоб допомогти вам освоїти шкільний курс біології, пропоную свою платформу дистанційного навчання. Сподіваюся, що наша співпраця поліпшить ваші знання з мого предмета, допоможе якісно підготовитися до ЗНО, конкурсів та олімпіад з біології. 
 Щоб розпочати, перейдіть за посиланням https://kurahovka22.gnomio.com   
ДЛЯ ЗАРАХУВАННЯ НА КУРС ОБОВ'ЯЗКОВО ПОТРІБНО ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ (інструкцію, як це зробити, дивіться ТУТ)



Анимация аметист

УВАГА! Завдання на період карантину

з 10.01 по 13.01.2017

Завдання для дистанційного навчання
учнів_7_ класу Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. №22
Селидівської міської ради

Предмет
Вчитель
Завдання для опрацювання
Українська мова


Українська література
Постоєнко В.П.




§ 22 відмінювання дієприкметників, впр. 220, 224
§ 21 стр. 74 – 75, впр. 210, 211

Г. Тютюнника «Климко» розділи V VI, стр. 171 – 179; (читати і переказувати);
Вписати портретні і пейзажні деталі (стор. 182)
Російська мова
Піпоть Т.А.

Скласти словниковий диктант з 15 слів за тематикою «правопис НЕ з дієприкметниками»
Англійська мова
Гусєва С.П.

Спорт від A до Z; впр. 1 ст. 91 – 92 (словник), впр. 3 ст.93 (письмово); впр. 1 стр. 93
Впр. 3 (читати, перекладати) ст.. 94-95-96
Впр. 4 (слова в словник) стр. 97
Впр. 4 (письмово в зошитах)
Впр. 6 стр. 97 (спортивний алфавіт)
Зарубіжна література
Піпоть Т.А.

Опрацювати біографію О.С. Пушкіна; скласти хронологічну таблицю
Алгебра


Геометрія
Снєда В.В.

§ 14 стор. 88, №500 (1 – 5), №505 (1; 2)
№510 (4; 5; 6).

Стор. 70 – 71, № 173, № 176, № 181
Історія України

Всесвітня історія

Журова В.С.


§ 16, § 17. Повторити

Стор. 100 – 101; 1) Охарактеризуйте Перший та Четвертий Хрестові походи;
2) Підготувати додаткову інформацію про відомих історичних діячів-учасників Хрестових походів
Біологія
Ісаєва Ю.Г.




Підготувати міні-проект за вибором:
1)      Тварини-рекордсмени;
2)      Тварини-будівельники;
3)      Зуби Ссавців
§23 – опрацювати, скласти загальну характеристику класу Ссавці за попереднім планом.
§ 24 – 25  – прочитати, виписати ряди Ссавців та їх представників
Географія

Костенко Г.В

§32-§33. Опрацювати, дати відповіді на запитання

Основи здоров’я
Костенко Г.В.
§15 - §16, відповісти письмово на запитання в кінці параграфів
Фізика
Казьміна Т.О.

§14 – опрацювати, скласти асоціації до терміну «інерція»
Підготувати повідомлення «прояви інерції у житті»
Хімія
Зацарна Ж.Б.

Інформатика
Д`яченко О.А.
п. 4.1 прочитати, виконати завдання з № 1 по №5 на стор. 90


Анимация аметист

УВАГА! Завдання на період карантину

з 13.12.2016 по 16.12.2016


Завдання для дистанційного навчання

учнів_7_ класу Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. №22

Селидівської міської ради




Предмет
Вчитель
Завдання для опрацювання
Українська мова



Українська література
Постоєнко В.П.





§ 19, 22; Дієприкметникові звороти, видмінювання дієприкметників Впр.190, 192, 220


Дочитати повість Г. Тютюнника «Климко», характеристика Климка

Російська мова
Піпоть Т.А.

§ 41, упр. 213, 208
§ 35 упр. 180, 179
Англійська мова
Гусєва С.П.

Накриваєм на стіл (слова с.71-3), впр. 1, 3, 4 ст. 71, впр. 4 ст.73
Споживання їжі ст. 74-75 , впр. 2 ст. 74, впр. 4 ст. 75
Рецепти з кулінарної книги чт. 76-7 (слова), впр. 1,2,3,4 ст. 76-78, впр. 5 ст. 78-79
Зарубіжна література
Піпоть Т.А.



Ст. 128 «Перевір себе» №1 – 5
Позакласне читання М. Гоголь «Тарас Бульба» прочитати
Алгебра


Геометрія
Снєда В.В.

§ 13, №477, 479, 480, 481, 483, 485.


§ 7, §16; № 138, 141, 144, 142, 143
№ 357, 359, 365, 367, 377
Історія України

Всесвітня історія

Журова В.С.


§ 16, § 17.Опрацювати

§14,§ 15,§16
Біологія
Ісаєва Ю.Г.




§20 – опрацювати, скласти загальну характеристику птахів за попереднім планом.
§ 21 – прочитати, ст. 86 мал. 127 намалювати та зробити підписи, виписати представників птахів за рядами
Географія

Костенко Г.В

§29-§31. Опрацювати, дати відповіді на запитання

Основи здоров’я
Костенко Г.В.
§12 - §14
Фізика
Казьміна Т.О.

Стор. 98 Експериментальне №2
Підготувати повідомлення за вибраною темою
Хімія
Зацарна Ж.Б.
Розв’язати завдання, що додаються





Хімія 7 кл. 
Завдання для дистанційного навчання під час карантину з 13.12.2016
1. Підготуватися до семестрової контрольної роботи (повторити § 10, 13, 14, 15, 16).
2. Виконати в зошитах самостійну роботу:
1.     Визначте, які явища належать до хімічних, а які – до фізичних:
а) конденсація пари – …
б) поява запаху – …
в) розчинення сахару – …
г) плавлення парафіну – …
д) горіння вугілля – …
ж) виділення світла – …
з) притягування магнітом – …
2. Що означають записи:
а) 5N+5
б) 4Н – …
в) 3О2 – …
г) 2СО3-2 – …
д) 6N2
3. Відносна атомна маса має позначення – … Знайти цю величину для елементів С, Ва, Сu, S, Ag, Pt.
     1.                                                              4.
     2.                                                              5.
3.                                                              6.
4. Визначити валентність елементів у речовині за формулами:

 К2О,  МgOAl2O3Cl2O7P2O3V2O5P3N5NH3H2Te, Ca3N2, CH4

5. Виконайте необхідні обчислення (відношення мас, відносну молекулярну масу, масові частки хімічних елементів), вкажіть кількісний та якісний склад для речовин С2Н4О2,  ВаСО3.


6. Де вміст (%) Купруму більше: в СuO чи Cu2O, зробіть розрахунки.

1.     Додаткове завдання:
2.     Виконати і описати домашній експеримент на стор.104 підручника.


Анимация аметист

 Шановні колеги, якщо Вас зацікавить питання щодо створення дистанційної  платформи,   можна  перейти  на  сайт   Відділу   освіти Селидівської  міської  ради  за  посиланням  і  переглянути  корисну літературу тут >>

          Якщо Ви хочете створити власну платформу для дистанційного навчання, інструкцію можна завантажити на сайті Віртуальна методична лабораторія у розділі Дистанційні заходи ММК за посиланням 

Анимация аметист


Перелік деяких корисних ресурсів для самоосвіти учнів:

Маєш цікаву ідею, 
поділись і знайди однодумців!

EdEra Books — соціальний проект інтерактивної освітньої літератури. Розробляється командою молодих науковців, програмістів, дизайнерів та експертів. Онлайн-книги на EdEra складаються з ілюстрованих текстів з інтегрованими відео та тестами для перевірки здобутих знань. Дозволяють поєднати різні методи сприйняття інформації і підвищити ефективність навчання. І головне — безкоштовний доступ онлайн 24/7

Игры для развития детей

Universinet – это ресурс, на котором вы можете найти лучшие детские обучающие игры. На Universinet игры для развития детей разделены по предметам школьной программы и каждая игра посвящена отдельной теме школьного предмета.

Игры для развития детей очень полезны. Дети лучше всего воспринимают новые знания именно в игровой форме, предпочитая развлечение книгам. Многие учителя используют обучающие игры в качестве дополнительных учебных материалов. Это помогает сформировать интерес даже к самым сложным предметам, подстегивая любопытство учеников.


Жартівлива гра-алгоритм про мавпочку (для дітей початкової школи)

Інноваційна он-лайн технологія вивчення іноземних мов від"Академії Навичок" (Skills Academу)

Навчання безкоштовне!

Наша мета

Покращити знання та навички володіння іноземними мовами державними службовцями у відповідності до стандартів ЄС:

  • читати оригінали міжнародних законодавчих документів
  • вести комунікацію різними каналами з іноземними колегами
  • успішно пройти атестацію володіння іноземними мовами

ON-LINE СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ НАВЧАННЯ У ШКОЛАХ, ЛІЦЕЯХ ТА ГІМНАЗІЯХ УКРАЇНИ!


     Ігри для майбутніх програмістів.  

Анимация аметист


УВАГА! Завдання з біології та інформатики

на період карантину

з 12.01.2016 по 29.01.2016

Погоджено:
Заст. Директора з НВР
_________О.А.Д'яченко

Завдання
для дистанційного навчання учнів
Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 22 Селидівської міської ради
на період карантину з 12.01 по __________2016 року

Предмет
Завдання для опрацювання
Інформатика 5 клас
Малюємо у графічному редакторі Paint малюнки з геометричних фігур за зразком підручника
Біологія 6 клас
§ 30 читати; стор.116 мал.128, намалювати та зробити підписи; виписати нові терміни в зошит; дослід ст.118
§ 31 прочитати; виписати види рухів рослин та їх значення для рослин, відповісти на запитання стор.121.
Повторити з § 21 по § 31
§ 32 читати; виписати види розмноження рослин та дати коротку характеристику, відповісти на питання ст.124
Інформатика 6 клас
стор.102-104 читати; відкрити любий малюнок та попрацювати з ним за допомогою MS Office Picture Manager за алгоритмом на стор.105-106 (Робота № 2)
§ 4.1 прочитати; стор.111 виписати операції над текстом, стор.115-116 виконати
Біологія 7 клас
вивчити зовнішню та внутрішню будову птахів.
Біологія 8 клас
§ 30 читати, ст.121 розібрати мал.81; ст.122 відповісти на запитання; § 31 читати, дати характеристику ланцетнику; запитання с.125; §32-33 читати; дати загальну характеристику хребетним класу хрящові риби; ст.128, 131 запитання; §34-35 читати; дати загальну характеристику класу кісткові риби; с.134, 138 запитання
Біологія 9 клас
§ 43, читати, будова нирки – намалювати; § 44-45, читати; мал.8.3 ст.131 малювати з підписами; таб.8.2 ст.134 намалювати; підготувати доповідь «Роль шкіри у виділенні продуктів життєдіяльності»; § 46 читати, виписати механізм дії гормонів; § 46 повт. стор.138, виписати терміни
Інформатика 9 клас
§ 17.1, § 17.2, стор.250 мал.17.2 – розібрати елемент вікна Word. §18 виписати табл.18.1 стор.259; стор.265 № 2 виконати
Біологія 10 клас
Опрацювати § 21, 26. Виписати нові терміни, дати їм пояснення. За аналогом попереднього уроку скласти таблицю.
Інформатика 10 клас
Опрацювати § 2.3, стор.101. скласти правила оформлення презентації. §2.4, стор.111, стор.112, рис.2.37 – розібрати.
Біологія 11 клас
1)      виконати л/р № 4 «Ембріогенез хордових»;
2)      дати стислий опис всім стадіям ембріогенезу, заповнити таблицю:
Стадія ембріогенезу
процеси, що відбуваються



Немає коментарів:

Дописати коментар