Завдання для дистанційної освіти з біології 11 клас
з 04.05 по 08.05.2020
Урок № 61 (04.05)
Значення
для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри
різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів
спадкової мінливості
Переглянути презентацію:
Опрацювати підручник: §57, запитання після теми.
Виконати тестування: ТЕСТ №61 ДОСТУП з 04.05
Діти тест можна виконати лише 1 раз. Программа блокує повторні ІР-адреса.
АБО відскануйте QR-код за допомогою смартфона:
Урок № 62 (07.05)
Підсумкова контрольна робота
Дата:
07.05.2020
Підсумкова
контрольна робота з біології для учнів 11 класу
І варіант
А. запилення квіток соняшника бджолами
Б. загибель бур'янів під дією гербіцидів
В міграції прохідних риб на нерест
Г. періодичні підвищення й зниження рівнів води в морях та океанах
2. До фізичних забруднень не належать.
А теплове Б шумове В. мікробіологічне Г. світлове
3. Рослини занесені до Червоної книги України
А. політрих звичайний, плаун булавовидний
Б. шафран гейфеля, лунарія оживаюча, тис ягідний
В. яблуня лісова, гравілат річковий
Г. ялина колюча, ялівець козацький
4. Назвіть тварину з “Чорного списку”
А. морська корова Б. морський слон В. морський кит Г. морський леопард
А) назва виду
|
Б) проблема, яку породжує
|
В) шкода для здоров’я
|
1.елодея канадська
|
|
1.пилковий поліноз
|
2.амброзія полинолиста
|
|
2. харчові отруєння
|
3.водяний гіацинт
|
|
3. нервові розлади
|
Відповідь:
А
|
Б
|
В
|
6. Установіть відповідність між наслідками забруднення
атмосфери та чинниками. які їх спричиняють
1.парниковий ефект
|
А. фреони та польоти реактивних літаків
|
2. кислотні дощі
|
Б. вуглекислий газ, метан і водяна пара
|
3. смог
|
В. оксиди Сульфуру і Нітрогену
|
4.руйнування озонового шару
|
Г.руйнування родючого шару грунту
|
Д. зростання вмісту СО2
|
7. Установіть відповідність між трофічним рівнем та
організмом, який цей рівень може займати.
1.
продуценти
|
А. скопа
|
2.
консументи І
порядку
|
Б. плітка
|
3. консументи ІІ порядку
|
В. щука
|
4. консументи ІІІ порядку
|
Г. фітопланктон
|
Д. зоопланктон
|
8. Продовжіть речення
Сучасні екологічні проблеми
атмосфери:________________________________________________________________________________________________________________________________________
До природних забруднень належать:__________________________________________________________________________________________________________________________________________
(запитання 9-12 вимагають поширеної відповіді)
9. Що таке реінтродукція? Яка її роль у збереженні видів
рослин і тварин? Наведіть приклади таких видів у нас в Україні.
11. Перерахуйте заходи, спрямовані на збереження грунтів
12. Дайте оцінку екологічному стану нашої області.
ІІ варіант
1. Укажіть
абіотичний екологічний чинник:
А. лісова пожежа Б.
кислотні дощі В. полювання зграї
вовків Г. підвищення вологості повітря
2. Забруднення довкілля пластмасовими виробами, склом,
цегляними рештками належать до забруднення:
А механічного Б фізичного В хімічного Г біологічного
3. Які види тварин занесені до Червоної книги України:
А. лелека чорний, видра річкова Б.
лелека білий, крук
В. зяблик, мартин сріблястий Г.
тритон гребінчастий, ропуха сіра
4. Оберіть інвазійний вид рослин в Україні:
А. яблуня лісова Б. амброзія
полинолиста В. липа серцелиста Г. конюшина звичайна
5. Виберіть ознаки, що характеризують вид,що зображений на малюнку:
А) Назва виду
|
Б) Категорія Червоної книги
|
В) Ряд
|
1. орлан- білохвіст
|
1. рідкісний
|
1. Соколоподібні
|
2. журавель сірий
|
2. зниклий
|
2. Лелекоподібні
|
3. лелека чорний
|
3. неоціненний
|
3. Дятлоподібні
|
Відповідь:
А
|
Б
|
В
|
6. Установіть
відповідність між наслідками забруднення атмосфери та чинниками. які їх
спричиняють
1. парниковий ефект
|
А. викиди вихлопних газів
|
2. озонові діри
|
Б. високий вміст вуглекислого газу
|
3. смог
|
В. викид кислотних оксидів
|
4. кислотні дощі
|
Г. вплив фторвуглуводнів
|
Д. ерозія грунтів
|
7. Установіть відповідність між трофічним рівнем та групою організмів за характером живлення. яка
цей рівень може займати.
1 продуценти
|
А) сапротрофи
|
2 консументи І порядку
|
Б) автотрофи
|
3 консументи ІІ порядку
|
В) хижаки
|
4 редуценти
|
Г) фітофаги
|
8. Продовжіть речення
Кіотський договір був укладений з метою:________________________________________________________________________________________________________________________________________
До антропогенних забруднень
належать:__________________________________________________________________________________________________________________________________________
(запитання 9-12 вимагають поширеної відповіді)
9. Які види називають інвазійними. Наведіть приклади
таких у нас в Україні.
11. Перерахувати екологічні проблеми гідросфери. Яких
заходів слід дотримуватися, щоб покращити якість питної води?
12. Дайте оцінку екологічній ситуації нашого селища. Чому важливо підвищувати
екологічне мислення односельців?
Немає коментарів:
Дописати коментар