Методична скарбничка

Вчимося працювати з сервісами Google
Робота з сервісом Google фото
(наступне посилання допоможе розібратися
 з цього питання)


Анимированная линейка


Сучасні технології навчання і їх впровадження в педагогічну практику


Анимированная линейка

Цикл уроків з біології у 6 класі

до теми №2 "Одноклітинні організми"


Анимированная линейка

Моя перша атестація

Тепер я маю ІІ кваліфікаційну категорію



Анимированная линейка


 ВСТУП

(слайд 1-2)
Наш час  - це епоха постійних змін у технологіях, зокрема освітніх, а використання персонального комп’ютера є стрижнем інформаційних технологій навчання (слайд 3)
Сьогодні, з огляду на сучасні реалії, вчитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації. Виникає питання, навіщо це потрібно. Мозок дитини, налаштований на отримання знань у формі розважальних програм по телебаченню, набагато легше сприйме запропоновану на уроці інформацію за допомогою медіа засобів (слайд 4)
Спосіб сприйняття інформації: (слайд 5)
Середовище електронного навчання – це освітній простір, у якому відбувається формування якостей і вмінь необхідних сучасній людині ХХІ століття, таких, як медіаграмотність, критичне мислення, здатність до рішення творчих завдань, уміння мислити глобально, готовність працювати в команді й громадянська свідомість. Знання й уміння ХХІ століття сприяють формуванню в учнів самостійності й розвитку в них громадянських, професійних і лідерських якостей. (слайд 6)
Необхідно навчити кожну дитину за короткий проміжок часу освоювати, перетворювати і використовувати в практичній діяльності величезні масиви інформації. Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працював на уроці, бачив плоди своєї праці і міг їх оцінити. (слайд 7)
Допомогти вчителю у вирішенні цього непростого завдання може поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій, у тому числі і комп'ютерних. Адже використання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним.

 

Ігрові моменти на уроках інформатики

 Вступ

Найбільш дієвими для формування внутрішньої мотивації учнів до вивчення інформатики, особливо у початковій школі, за дослідженнями, є дидактичні ігри. А. С. Макаренко писав: “Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі…”
Гра – одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, разом з працею, навчанням, мистецтвом, спортом вона забезпечує необхідні емоційні умови для всебічного, гармонійного розвитку особистості. Для педагога вона стає інструментом виховання, що дає змогу повністю враховувати вікові особливості дітей і підлітків, розвивати ініціативу, створювати атмосферу розкутості, самостійності, творчості та умови для саморозвитку.

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках інформатики