неділю, 26 квітня 2020 р.

Дистанційна освіта з біології 6 клас з 27.04 по 30.04

Завдання для дистанційної освіти з біології 6 клас 
з 27.04 по 30.04.2020

Урок № 58  (27.04)
Контрольна робота №2


Для того, щоб вдало виконати контрольну роботу , вам необхідно повторити матеріал підручника, а саме §40, §41, 
§42, §43, §44, §45, §46, §47, §48, §49, §50. 

Віднесіться, будь ласка, з відповідальністю до виконання 
так як це СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА!!! 
Бажаю успіху!!!

Виконати завдання в робочих зошитах.
Фото надіслати на електронну пошту вчителя: isaevalia02@gmail.com  або на Вайбер особисто класному керівнику.

Можна для зручності виконання скачати ТУТ 

Контрольна робота № 2
І варіант
Завдання з вибором 1 правильної відповіді
(за правильно виконане завдання - 0,5 бала)
1.        Зазначте групу водоростей, представники якої здатні мешкати на найбільших глибинах:

а) діатомові;
б) бурі;
в) червоні;
г) зелені.

2.        Сосна та ялина належать до:

а) мохів;
б) папоротей;
в) хвощів;
г) голонасінних.

3.  Дводомною рослиною є:

а) зозулин льон;
б) плаун булавовидний;
в) хвощ польовий;
г) щитник чоловічий.

4. До антропогенних чинників належить:

а) ураган;
б) земне тя­жіння;
в) вирубування лісів;
г) гроза.

5. У світлолюбних рослин краще розвинена тканина:

а) стовпчаста;
б) губчаста;
в) покривна;
г) механічна.

6. Статеве покоління переважає в життєвому циклі:

а) плаунів;
б) папоротей;
в) хвощів;
г) мохів.

Завдання з вибором кількох правильних відповідей
(за кожну травильну відповідь- 1 бал)
7. Заросток папороті виконує функції:

а) утворює спори;
б) утво­рює статеві клітини;
в) фотосинтезує;
г) накопичує в клітинах воду.

8. Сполуки Силіцію накопичуються в клітинах рослин:

а) червоних водоростей;
б) діатомових водоростей;
в) плаунів;
г) хвощів.

9. Голонасінні рослини мають таке значення в природі і житті людини:
а) озеленення населених пунктів;
б) утворюють отруйні ре­човини;
в) джерело деревини;
г ) виділяють у повітря велику кіль­кість фітонцидів.
Завдання на встановлення характерних ознак рослин, відпо­відностей, послідовностей (за кожну правильну відповідь - 1 бал)
10. Визначте характерні ознаки дводольних рослин.
А - Кількість сім’долей у зародку

Б - Тип кореневої системи
В – Жилкування листків
Г- Життєва форма

1.        - одна сім’ядоля
2.        -  дві сім’ядолі
1- стрижнева
2 - мичкувата
1.– паралельне, дугове
2.– сітчасте
1- дерева, чагарники, трави
2 – переважно трави
11. Встановіть відповідність між групами сільськогосподарських рослин і їхніми представниками:
Групи рослин                      Представники
А зернові                                         1черешня
Б овочеві                                          2малина
В плодові                                         3ячмінь
Г ягідні                                             4помідори
12. Визначте послідовність подій під час запліднення сосни зви­чайної:
А - проростання пилкового зерна й утворення пилкової трубки
Б - розкриття лусок жіночих шишок
В - формування зародка насінини
Г - злиття спермія з яйцеклітиною
Д - виділення краплини клейкої рідини насінним зачатком
Е - потрапляння пилкового зерна до насінного зачатка.
Завдання з відкритою відповіддю – зробити 2 завдання на вибір
(за правильно виконане за­вдання - 3 бали).
13.   Які ознаки дали змогу покритонасінним стати панівною групою рослин на Землі порівняно з голонасінними.
14.   Назвіть основні життєві форми рослин, наведіть приклади представників кожної життєвої форми.
15.   Порівняйте будову вегетативного тіла мохів і папороті.
16.   Охарактеризуйте процеси запліднення голонасінних і покрито­насінних рослин.
17.   Яке значення голонасінних рослин у природі та житті людини?

ІІ варіант
Завдання з вибором 1 правильної відповіді
(за правильно виконане завдання - 0,5 бала)
1.        До багатоклітинних зелених водоростей належить:

а) спірогіра;
б) ламінарія;
в) порфіра;
г) хламідомонада.

2.        Листопадною голонасінною рослиною є:

а) ялина;
б) яловець;
в)модрина;
г) кедр.

3.        Тканини та органи відсутні у:

а) мохів;
б) водоростей;
в) плау­нів;
г) хвощів.

4.        У тіньовитривалих рослин краще розвинена тканина:

а) губ­часта;
б) стовпчаста;
в) механічна;
г) провідна.

5.        Чинниками живої природи є:

а) виверження вулкана;
б) земне тяжіння;
в) паразитизм;
г) будівля греблі.

6.        Спорофітом у вищих спорових рослин називають:

а) статеві клітини;
б) заросток;
в) статеве покоління;
г) нестатеве покоління.

Завдання з вибором кількох правильних відповідей
(за кожну травильну відповідь- 1 бал)
7. Папоротям притаманні такі ознаки:
а) не мають коренів, розмножу­ються спорами;
б) мають корені, розмножуються насінням;
в) мають корені, розмножуються спорами;
г) у життєвому циклі переважає спорофіт;
д) у життєвому циклі переважає гаметофіт.
8. Кам’яне вугілля утворилося з решток викопних рослин:

а) папоротей;
б) хвощів;
в) плаунів;
г) хвойних.

9. До ознак голонасінних належать:

а) наяв­ність плода;
б) запилення вітром;
в) відсутність плода;
г) розмноження насінням;
д) розмноження спорами.

Завдання на встановлення характерних ознак рослин, відпо­відностей, послідовностей
(за кожну правильну відповідь - 1 бал)
10. Визначте характерні ознаки однодольних рослин.

А - Кількість сім’долей у зародку

Б - Тип кореневої системи
В – Жилкування листків
Г – Життєва форма

1 - одна сім’ядоля
2- дві сім’ядолі
1- стрижнева
2 - мичкувата
1 – паралельне, дугове
2 - сітчасте
1- дерева, чагарники, трави
2 – переважно трави
11. Установіть відповідність між групами сільськогосподарських рослин і їхніми представниками:
Групи рослин                                 Представники
А зернові                                         1 аґрус
Б овочеві                                                     2 кукурудза
В плодові                                         3 морква
Г ягідні                                                         4 персик
12.   Установіть послідовність етапів розвитку папороті щитника чоловічого:
А Утворення зиготи
Б Запліднення при участі води
В Утворення із спори заростка
Г Розвиток особини нестатевого покоління
Д Дозрівання спор
Е Дозрівання чоловічих і жіночих статевих клітин
Завдання з відкритою відповіддю – зробити 2 завдання на вибір
 (за правильно виконане за­вдання - 3 бали).
13.   Назвіть основні екологічні групи рослин і наведіть приклади кожної групи.
14.   Порівняйте будову вегетативного тіла папороті і голонасінних рослин.
15.   Охарактеризуйте процеси запліднення голонасінних і покрито­насінних рослин.
16.   Яке значення покритонасінних у природі і житті людини?
17.   Які ознаки дали змогу голонасінним порівняно з папоротями поширитися на всіх континентах Землі (окрім Антарктиди)?



Тема 5 (12 год.) Гриби. Узагальнення
Урок № 59 + 60  (29.04)

Поняття про гриби та особливості живлення грибів. Особливості будови грибів.


Переглянути відео ВІДЕО №59+60  ДОСТУП  З 29.04


Опрацювати підручник: §51, запитання після теми (усно)

Пройти тестування з теми: ТЕСТ №59+60  ДОСТУП  з 29.04 з 17-00



Немає коментарів:

Дописати коментар