ІНФОРМАТИКА ДИСТАНЦІЯ 10 клас

Завдання для дистанційної освіти
з інформатики 10 клас 
з 25.05 по 29.05.2020

Урок № 69 (26.05)
Виконання індивідуальних та колективних проектів

Опрацювати презентацію:


Урок № 70 (28.05)
Повторення і систематизація знань модуля
 "Основи електронного документообігу"

Виконати тестування: ТЕСТ № 70


Анимация аметист
Завдання для дистанційної освіти
з інформатики 10 клас 
з 18.05 по 22.05.2020

Урок № 67(19.05)
Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс.

Опрацювати презентацію:
Виконайте завдання, яке представлено на слайді №30
Надішліть вчителю виконане завдання на пошту: isaevalia02@gmail.com


Урок № 68 (21.05)
Передавання електронних документів. Зберігання електронних документів.
Практична робота «Маніпулювання електронними документами».

Опрацювати відео: ВІДЕО №68
Виконати завдання, наведені у відео.
Вдачі!




Анимация аметист

Завдання для дистанційної освіти
з інформатики 10 клас 
з 12.05 по 15.05.2020

Урок № 64 ()
Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі.
Сертифікат відкритого ключа

Опрацювати презентацію:



Виконати тест: ТЕСТ №64


Урок № 65 (14.05)
ОCR-технології  для розпізнавання паперових документів.

Опрацювати презентацію:



ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА:

Тема: OCR-Технології розпізнавання паперових документів
Мета: Навчитись використовувати системи оптичного розпізнавання символів.
Завдання: Розпізнати паперовий документ та зберегти його на пристрій.
Хід роботи:
1.            Завантажте на свій мобільний пристрій додаток Adobe Scan через Play Меркет або AppStore.
2.           Увійдіть у систему під обліковим записом Google.
3.            Ознайомтеся із  інтерфейсом, запишіть у звіт наявні опції сканування.
4.            Закрийте режим сканування, зайдіть до меню (свайп зліва направо).
5.            Перейдіть у меню «Установки» та прокоментуйте у звіті наявні налаштування.
6.            Ознайомтеся із вкладинкою «Все сканы», налаштуйте вигляд сортування документів через меню сторінки (…)
7.            Натисніть «+» та виберіть «Скан с помощью камеры», відскануйте будь який документ
8.            У правій нижній частині екрана виберіть зроблене фото документа.
9.            Дочекайтеся розпізнавання. Прокоментуйте інструменти, призначені для редагування отриманого результату.
10.        Збережіть на пристрої створений документ.
11.        Виконайте пункти 7-10, тільки для розпізнавання виберіть будь-яке зображення із пристрою.
12.        В Інтернеті ознайомтеся з одним із онлайн-OCR, опишіть процедуру розпізнавання тексту через Інтернет.
13.   Складіть звіт та висновки.
14.   Надішліть звіти та висновки виконаної роботи в текстовому редакторі WORD (на 10 – 12 балів) або фото паперової роботи в зошиті (на 5 – 6 балів).
Виконати завдання: ТЕСТ №65

Анимация аметист
Завдання для дистанційної освіти
з інформатики 10 клас 
з 04.05 по 08.04.2020

Урок № 62 + 63 (05.05)
Практична робота «Створення та пересилання документів»
Підсумковий урок з теми «Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації»

Практична робота
«Створення та пересилання документів»
В ході виконання роботи дотримуйтеся правил техніки безпеки
Завдання. Створити спільну статтю на тему: «Моя майбутня професія».
Хід роботи.
Для тих, хто не має електронної скриньки на Gmail
1. У рядку Адреса будь-якого браузера введіть http://www.google.com.ua/.
2. Створіть поштову скриньку Gmail.
Для тих, хто має електронну скриньку на Gmail
1-2. Зайдіть до власної електронної скриньки.
Для всіх
3. Напишіть листа на адресу isaevalia02@gmail.com
Тема листа: Прізвище, ім’я.
Текст листа: Тема уроку.
4. Створіть аккаунт.
На верхній панелі натисніть кнопку Documents (Документи).
5. У вікні, що з’явилося, натисніть кнопку Создать (Створити) і виберіть необхідний вид документа. Натисніть кнопку Документ .
У наступному вікні, яке схоже на документ текстового редактора MS Word, створіть новий документ.
6. Введіть заголовок статті «Моя майбутня професія».
7. Напишіть вступний абзац статті.
8. Для спільної роботи з документом натисніть кнопку Предоставить доступ (Надати доступ) у правій верхній частині вікна, щоб надати доступ всім учням для редагування.
9. У вікні, що з’явилося, введіть адреси поштових скриньок Gmail учнів або виберіть їхні адреси зі списку контактів.
10. Відкрийте документи сусіда зліва та сусіда справа і додайте до них по два речення відповідно змісту документа.
11. Відкрийте власний документ і прокоментуйте дописи, які додані до вашого документу.
12. Надішліть свій документ вчителю для оцінювання.

Тема 3 (7 годин). Електронний документообіг
Урок № 64 (07.05)
Електронний документ, його ознаки та правовий статус.
Електронний документообіг

Опрацювати презентацію:


Виконати завдання на слайдах №19 та №20

Анимация аметист

Завдання для дистанційної освіти
з інформатики 10 клас 
з 27.04 по 30.04.2020

Урок № 60 (28.04)
Програмні засоби обробки документів та інформації.
Види систем обробки текстів. 

Опрацювати презентацію:  




Виконати завдання на слайдах

Урок № 61 (30.04)
Комунікаційні технології.

Опрацювати презентацію:  






Виконайте завдання на слайдах


Виконане завдання надіслати вчителю на e-mail: isaevalia02@gmail.com



Анимация аметист
Завдання для дистанційної освіти
з інформатики 10 клас 
з 21.04 по 24.04.2020

Тема 9 (6 годин). Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації
Урок № 58 (21.04)
Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації.
Класифікація офісної техніки.

Опрацювати презентацію:   




Виконати завдання на слайді №17 

Надіслати вчителю скрін та файл на e-mail: isaevalia02@gmail.com


Урок № 59 (23.04)
Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів.

Опрацювати презентацію:   




Виконати завдання на слайді № 15

Надіслати вчителю скрін та файл на e-mail: isaevalia02@gmail.com


Анимация аметист

Завдання для дистанційної освіти
з інформатики 10 клас 
з 13.04 по 17.04.2020

Урок № 56 (14.04)
Оформлення бібліографічних списків та покажчиків. Правила та вимоги оформлення письмової роботи. Стандарти та уніфіковані системи документації

Опрацювати презентацію:    ДОСТУП 14.04  ПІСЛЯ 14-00



Виконати завдання на слайді №31, 32. 
Надіслати вчителю скрін та файл на e-mail: isaevalia02@gmail.com



Урок № 57 (16.04)
Практична робота «Оформлення письмової роботи зі створенням бібліографічних списків та покажчиків»

Опрацювати презентацію: ДОСТУП 16.04  ПІСЛЯ 14-00



Виконати завдання на слайді №18
Надіслати вчителю скрін та файл на e-mail: isaevalia02@gmail.com



Анимация аметист

Завдання для дистанції з ІНФОРМАТИКИ 10 клас 
з 06.04 по 10.04.2020


Урок № 54 (07.04)
Шаблони та формуляр-зразки документа. Реквізити документа. 
Правила оформлення сторінки

Переглянути презентацію: 
Виконати завдання на слайдах №21, 22



Урок № 55 (09.04)
Практична робота:
"Використання шаблону та формуляр-зразка документа"

Створити в Ворді формуляр за зразком. 
Назвіть файл "Формуляр + Ваше прізвище"
Надішліть на електронну адресу вчителю, вказавши в темі "Практична робота формуляр"



Анимация аметист

Завдання для дистанції з ІНФОРМАТИКИ 10 клас 
з 30.03 по 03.04.2020

Урок № 51+ № 52
Поняття документу.
Призначення та класифікація документів.
Документообіг. Загальні правила оформлення документів.


Переглянути презентацію: 



Виконати завдання, наведене на слайді №19 "Зразок бланка заяви..." цей документ надіслати на e-mail вчителя: isaevalia02@gmail.com 


Урок № 53

Поняття документу.
Призначення та класифікація 

Переглянути презентацію: 




Виконати завдання, наведене на слайді №40 "Зразок бланка..." цей документ надіслати на e-mail вчителя: isaevalia02@gmail.com 


Анимация аметист




Немає коментарів:

Дописати коментар